tattoos

Tuesday, November 3, 2009

WED.NES.DAY


Back on the track!

This week really makes my head spinning. Semalam pun aku terlentok atas sofa, exhausted gila kau. Bangun pagi pulak kelaparan, tokey Kolok Mee port biasa aku makan boleh 2x lupa dengan order aku minggu ini, apa kes? So I told hubby to reject/cancel my order for Kolok Mee and grabbed a packet of Nasi Lemak. Bagus. Buat sakit hati pun ada. Punyalah besar size badan takkan boleh lupa order aku kot?

Office pulak, I have no comment at all. I have predicted things are gonna be as expected. 7:30 a.m. whilst people still inside their cars on the way to work, my boss pulak melalak² meroyan sebab pintu tak dibukak lagi. Workloads takyah citer. Kau tengok jerk gambar kat atas tu sudah. Gambar no. 3 ada beg mekap dan cermin muka jadi sila abaikan. Kau dah tau aku kan seketeri jadi cermin itu adalah sahabat sejatiku untuk touch up sambil menampal cacat cela muka seperti parut, jerawat dan pigmentasi.

Siapa ada petua/nasihat untuk pigmentasi?

Mak aku kata guna aje Fair & Lovely, sudehhhh....




No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger